Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Message from universe

Καλημέρα!!
Ίσως με λίγο ψιλόβροχο, μα δεν μας πτοεί τίποτα πιά...τα κοτσύφια αν και μου έχουν κατασπαράξει τους καρπούς από τις μικρές ελιές μου, κελαηδούν ασταμάτητα και μου προκαλούν χαμόγελα και εφορία...



Πολλές φορές έκανα αναφορά στον ρομαντικό κήπο μου και για τα υπέροχα λουλούδια μου και μια και η άνοιξη ήρθε επίσημα πιά, είπα να μοιραστώ μαζί σας τα χρώματα, χωρίς τα αρώματα (δυστυχώς), μέσα από φωτογραφίες.


Η πανέμορφη ορχιδέα μου!!!


Μια ζωγραφιά με κάρβουνα
Χελιδόνια
(Από τοιχογραφία στην Σαντορίνη)




Η αζαλέα μου



 Είχα την τύχη να φωτογραφίσω  την πεταλούδα αυτή και να κρατήσω την στιγμή για πάντα.


Η ωραία μου κυρία (ροζ καμέλια)                                             Η αμυγδαλιά (ανθός)


Οι υάκινθοι παρέα με τα κυκλάμινα                                                 Τα ρείκια                                                 


Το καλάθι της μαμάς
Το σύμπαν έστειλε για άλλη μια φορά το μήνυμά του στη γη!!
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ!!
Σήμερα το πρωί με επισκέφτηκε η μαμά μου, φέρνοντάς μου ένα καλαθάκι με ένα ματσάκι τουλίπες (κίτρινες που τις λατρεύω), έναν ανανά (ελπίδα για καλύτερες και πιο ζεστές μέρες) και δύο κουβαράκια το ένα με κόκκινη κλωστή και το άλλο άσπρη, για να φτιάξουμε βραχιολάκια μη και μας μαυρίσει ο ήλιος του Μάρτη.
Το πιο γλυκό και πιο τρυφερό μέρος του καλαθιού πάντως, ήταν η παλιά δαντέλα της γιαγιάς μου που βρήκε και μου την χάρισε!!:)
Καλό μήνα λοιπόν σε όλους και να ονειρεύεστε τις καλύτερες μέρες που θα έρθουν!!
Ε.Κ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου