Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Escape...


ένα μικρό φευγιό...
...μια μικρή απόδραση στην ζεστή αγκαλιά των χρωμάτων του ήλιου, της θάλασσας και μίας μοναδικής εύφορης γης, που κάτω από τον απέραντο ουρανό ζωντανεύουν κάθε κύτταρο του είναι μου... και απολαμβάνω τις μικρές στιγμές...
...που γίνονται ευθύς μεγάλες...


"Think of all the beauty still lett around you and be happy"
( Anne Frank)


 ...πλέοντας στα γαλήνια νερά...

...



...για να βρω την Ιθάκη της ψυχής μου...





 


Ένα συνονθύλευμα εικόνων στα μοναχικά μεσημέρια μου, που τόσο πολύ είχα ανάγκη...
Να τα ανακαλύψω... όλα αυτά τα φανερά, τα αφανέρωτα... που δεν αφήνει η καθημερινότητα να τα δω, να τα μυρίσω...



...να τα θαυμάσω...



...να παίξω μαζί τους σαν μικρό παιδί χωρίς να σκέφτομαι ποιος με κοιτάζει...
"Οι μισές μας αγωνίες και ανησυχίες έχουν προέλθει από την έγνοια μας για τις γνώμες των άλλων... πρέπει να βγάλουμε αυτό το αγκάθι από την σάρκα μας"
(Arthur Schopenhauer)

...την ώρα που άλλοι ησυχάζουν, εγώ, δημιουργώ εικόνες και νιώθω χαρά...
Κάνω ότι μπορώ όπου κι αν είμαι, με ότι έχω!!


...και παίζω...


... και θαυμάζω...


...και ανακαλύπτω...





...και χαμογελάω με την τύχη μου κάτι τέτοιες στιγμές που έχω την φωτογραφική μηχανή μαζί μου :)





"Μην ψάχνεις την ευτυχία, είναι πάντα μέσα σου"
( Πυθαγόρας )


...και μαθαίνω...
"Η καρδιά του ανθρώπου είναι ένα κουβάρι κάμπιες - φύσηξε Χριστέ μου να γίνουν πεταλούδες".
( Νίκος Καζαντζάκης )


Καλό Σαββατοκύριακο αγαπημένοι...


Ε.Κ.



( Φωτογραφίες από εκδρομή στα Στύρα Ευβοίας )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου