Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Anniversaires... dans la ville de lumiere


Τέσσερις ευχές και ένα ευχαριστώ

Άσε ένα μπαλόνι στον ουρανό,
για να φτάσουν τα όνειρά σου ψηλά,
άσε κι άλλο ένα,
να φτάσει τον ήλιο και να κλέψει μια ηλιαχτίδα του
για να φωτίζει το δρόμο σου...
...διώχνοντας τα σύννεφα μακριά...
Άσε κι ένα μπαλόνι ακόμα,
γεμάτο επιθυμίες,
γεμάτο απορίες,
γεμάτο από λαχτάρα να εξερευνήσεις το άγνωστο...
(έτσι μόνο, θα μάθεις τα μυστικά της ζωής,
μαθαίνοντας και κοιτάζοντας γύρω σου ανακαλύπτεις)


Άσε το επόμενο να περιπλανηθεί..., πάνω από καταπράσινα λιβάδια
και κρυστάλλινα νερά,
θάλασσες και ωκεανούς...
...να σου δείξει μέρη μαγικά που ονειρεύτηκες...
...και τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα...


Άσε κι ένα μπαλόνι μεγάλο σαν την καρδιά σου
να πάει σ' Εκείνον...
να είναι γεμάτο ανάσες ευγνωμοσύνης,
γεμάτο ανάσες αφοσίωσης,
γεμάτο από την ομορφιά και την αλήθεια σου...


...από το ελεύθερο πνεύμα σου που ξεχειλίζει αγάπη...ελπίδα...
... για το μέγιστο δώρο,
τη ζωή.


Χρόνια πολλά μικρή μου "Μιλένια"

20-Ιουνίου-2014

Σε αγαπώ για το γέλιο που μου χαρίζεις.

Σε αγαπώ για τις αγκαλιές που μου δίνεις.

Σε αγαπώ γιατί με κάνεις να νιώθω απαραίτητη.

Σε αγαπώ ζωή μου, θαύμα μου...





"Ποιος αγαπιέται
κι είναι φτωχός";

(Οscar Wilde)





Σε φιλώ :))
Η μαμά σου
     Ε.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου