Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Because every picture tells a Story...



"Ο πιο ευτυχισμένος - είτε βασιλιάς είτε χωριάτης - είναι αυτός που βρίσκει γαλήνη στο σπίτι του"

(Βόλφγκανγκ Γκαίτε)

Λίγο πριν φύγουμε επιτέλους για τις καλοκαιρινές μας διακοπές, σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας λίγη από την φετινή διακόσμηση του σπιτιού μου. Οι φωτογραφίες είναι και ένα είδος προσωπικού αρχείου, αφού κάθε χρόνο βάζω και μια καινούρια πινελιά στους χώρους του σπιτιού μας.
Με ότι κι αν επιλέξω όμως κάθε φορά να το διακοσμήσω, από τον μήνα Μάιο (τότε αρχίζω την καλοκαιρινή διακόσμηση) και μέχρι να φύγουμε για διακοπές, το σπίτι μου, οι χώροι του όλοι, φροντίζω να με ξεκουράζουν νιώθοντας το πιο ανάλαφρο, χωρίς πολλά στολίδια σχεδόν άδειο.


Ώρες μεσημεριού, λουσμένες στον ήλιο...
Αντικαθιστώντας τα σεμεδάκια της γιαγιάς με φύλλα φοίνικα & τα κρυστάλλινα διακοσμητικά με χειροποίητες τερακότες.


αγαπημένα αντικείμενα...
Η παλιά μου γραφομηχανή και τα κέρινα ζώα της ζούγκλας, σουβενίρ από κάποιο ταξίδι.




Αγαπημένο πράσινο της ελιάς. ένας λευκός αστερίας και το χρώμα του αστακού στον τοίχο, τονισμένο με το χρυσό μιας παλιάς κορνίζας χωρίς τζάμι που μάζεψα απ' το δρόμο.


Βαμμένα ξύλα λευκά, να μου θυμίζουν τον αφρό...


νησιά...


τους κάβους στα λιμάνια...



"Ο Αύγουστος ελούζονταν μες στην αστροφεγγιά...

(Οδ. Ελύτης)


Όταν οι γυάλες είναι άδειες από γλυκά... σκεπάζω τα καλοκαιρινά μου όνειρα...


...τα παραθυρόφυλλα ορθάνοιχτα σαν φινιστρίνια πλοίου...
( κουρτίνες από τα χεράκια της μαμάς μου)



Τρεχούμενο νερό στην βεράντα μου, από ένα μικρό σιντριβάνι που το στόλισα με κοχύλια πετρούλες και διψασμένα παπαγαλάκια


Ελληνικό λευκό...


...λευκά βότσαλα και κροκάλες ποταμών ανάμεσα σε πιθάρια (ρεπλίκες αγορασμένες από μουσεία) κάτω από την ελιά που καρποφορεί...


Δεν μπορούσα να αντισταθώ στην ομορφιά αυτή... και την απαθανάτισα για να σας τη δείξω..
Τη θάλασσα που κάθε καλοκαίρι συναντώ...


..και μέσα της αφήνω τα πάθη μου , τα λάθη μου, τα λόγια που ειπώθηκαν, εικόνες που αντίκρισα, χαρές και λύπες μου, έναν χειμώνα τώρα...
Αυτό ήταν!!
Τώρα πάμε μια αγκαλιά κι τέσσερις μαζί να ζήσουμε άλλο ένα καλοκαίρι και ρουφώντας το να ξεδιψάσουμε τις καψαλισμένες μας καρδιές.

"Ω σώμα του καλοκαιριού γυμνό καμένο
Φαγωμένο από το λάδι και το αλάτι
Σώμα του βράχου και ρίγος της καρδιάς"

(Οδ. Ελύτης)


Καλό καλοκαίρι αγαπημένοι...
Γεμίστε ενέργεια...
Απολαύστε...
Γευτείτε...



      Υ.Γ.   Ραντεβού το φθινόπωρο :)))
                                Ε.Κ.

2 σχόλια:

  1. Πανέμορφη η διακόσμηση του σπιτιού σου!!! Να είσαι καλά να το χαίρεσαι!! Καλές διακοπές να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελεάνα :)
      Είναι μικρόβιο η διακόσμηση... ξέρεις...!!
      Ελπίζω και εύχομαι, να μη τέλειωσαν οι διακοπές σου!!
      Ραντεβού το φθινόπωρο!! ♥♥



      Διαγραφή