Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Come in & Celebrate!!



It 's the most wonderful time of the year...
...when friends come to call
It's the hap-happiest season of all...
                                                                                                by "Andy Williams"

Είναι αναμφισβήτητα ο ομορφότερος μήνας του χρόνου!!
Είναι ο μεγαλύτερος από τους υπόλοιπους, αφού κουβαλάει στους ώμους του όλο το χρόνο που περάσαμε μαζί του με τα καλά, με τα άσχημα, τα όμορφα, τα δύσκολα και λίγο πρίν φύγει μας κερνάει με την γλυκιά προσμονή της γέννησης του Θεανθρώπου.
Αυτός, ο σοφός γέροντας που λέγετε Δεκέμβρης, μας προστάζει κάθε χρόνο να βάλουμε τα καλά μας ρούχα, να στολίσουμε τα σπίτια μας με κάθε λογής στολίδια, να το φωτίσουμε με λαμπιόνια και την φλόγα των κεριών, για να γλυκάνουμε τις καρδιές μας και τους ανθρώπους που αγαπάμε.
Έτσι λοιπόν, παραδοσιακά ή μη, όλοι μπαίνουμε στους ρυθμούς της γιορτής των Χριστουγέννων!!
Εμείς ετοιμαστήκαμε, ανάψαμε τα φωτάκια, τα λευκά κεριά μας, πλημμυρίσαμε το χώρο με Χριστουγεννιάτικες μελωδίες και σας καλωσορίζουμε στο σπιτικό μας!
Ελάτε, να γιορτάσουμε...να νιώσετε σαν το σπίτι σας...


Deck the halls with boughs of holly
Fa, la la la la, la la la la
Tis' the season to be jolly
Fa, la la la la, la la la la...


Το δέντρο μας είναι 22 χρονών. Το είχαμε πάρει πριν αποκτήσουμε σπίτι, αρραβωνιασμένοι ακόμα!!
Από τότε, κάθε Χριστούγεννα γεμίζει στολίδια, άλλα χειροποίητα, άλλα αγορασμένα κι από ταξίδια ακόμα. Δεν άντεξε φέτος η ταλαίπωρη βάση του και έπρεπε να βρώ τρόπο να το στηρίξω, γιατί για καινούριο, ούτε λόγος!


Τη λύση μου την έδωσε ο πατερούλης μου, με τα βαρέλια που κάποτε τα γέμιζε μούστο και έφτιαχνε το δικό του κρασί... τα έκοψε για να τα χρησιμοποιήσω σαν γλάστρες, αλλά ήρθαν και έδεσαν!!
Έτσι, στο ένα βαρέλι έβαλα το δέντρο και με λίγες σφίνες και τούβλα, στάθηκε στο ύψος του!!!!(γέρνει λίγο, αλλά πολλοί το βλέπουν, λίγοι το καταλαβαίνουν, όπως λέει και το ρητό).
Τώρα μου αρέσει περισσότερο από πριν, γιατί έχει μια γλυκιά μορφή, νοσταλγική και παραμυθένια.


...Here we are as in olden days
Happy golden days of yore
Faithful friends who are dear to us
Gather near to us once more...
                                                    "Have yourself a Merry Little Christmas" by Michael Buble


Στο αγαπημένο μου d.i.y. μπήκαν όλες οι κάρτες με τις ευχές των αγαπημένων φίλων μας φτιάχνοντας μια Χριστουγεννιάτικη ιστορία από εικόνες.
Προσπάθησα με την βοήθεια της παλιάς νυφικής λάμπας της γιαγιάς μου και με αρκετά κλωνάρια κυπαρισσιού από τον κήπο, να αποδώσω όσο καλύτερα γινόταν μια εικόνα που μόνο μέσα από εικόνες βιβλίων βρίσκω πια...



...Joyful all ye nations rise
Join the triumph of the skies
Whith the angelic host proclaim:
"Christ is born in Bethlehem"
Hark! The herald angels sing
"Glory to the new born King!"
                                                                                             by "Mahalia Jacson"

Του αγγέλους δεν τους αποχωρίζομαι ποτέ!! Είναι αγορασμένα πολλά χρόνια πριν, άλλα από πλαστικό, άλλα από τερακότα σε διάφορα μεγέθη.
Όλο τον χρόνο στολίζουν σημεία του σπιτιού μας.
Αυτές τις μέρες όμως, έχουν κυρίαρχο ρόλο.


Με λευκά ντύθηκε το τραπεζάκι, χιόνι και τις ασημένιες αντανακλάσεις από τα μικρά βαζάκια και κηροπήγια.


Κάτω από την γυάλινη καμπάνα, προστατεύονται τα ελάφια και το d.i.y. δέντρο από παλιό βιβλίο που είχα φτιάξει πέρσι.
Φωτίζει το χώρο με λαμπάκια μπαταρίας, και με το χιόνι σκορπισμένο γύρω του, το τοπίο γίνεται σαν χειμωνιάτικη νύχτα στο δάσος.


Hark! how the bells
sweet silver bells
all seem to say,
"Throw cares away",
Christmas is here
bringing good cheer
to young and old
meek and the bold...
                                                                                            "Carol of the bells"


...Ding, dong, ding, dong
that is ther song
with joyful ring
all caroling...

Ανάμεσα σε ασημένια κουδουνάκια, σε χιονισμένα κλαδιά, η φλόγες από το αναμμένο τζάκι, είναι το μόνο χρυσό...

...from ev 'rywhere
filling the air...

Εδώ περνάμε πολλές ώρες της ημέρας, χαλαρώνουμε με ταινίες, παιχνίδια, ατέλειωτες συζητήσεις μόνοι μας ή με φίλους. Τις στιγμές εκείνες το τζάκι είναι η συντροφιά μας, η εστία του σπιτιού μας!!


Oh the weather outside is frightful
but the fire is so delightful
and since we've no place to go
Let it snow! Let it snow! Let it snow!!!
                                                                                                                "Let it snow" Dean Martin


Σε μια μικρή γωνιά του σαλονιού, διακόσμησα ένα σκαφάκι που αγόρασα φέτος, με τα βαμμένα λευκά ξύλα που ήταν το decor του τζακιού το καλοκαίρι. Πρόσθεσα μερικά χιονισμένα κλαδιά και εκεί έβαλα να κάτσει ένα σπουργίτι & ο αγαπημένος μου ξύλινος χιονάνθρωπος.
(Εδώ, άφησε τα μποτάκια και το φτιάρι του ένα ξωτικό, γιατί κουράστηκε να καθαρίζει την αυλή από το χιόνι...άναψε τα φαναράκια για να βλέπουμε πόσο νοικοκύρης είναι και πήγε για ύπνο, πριν πέσει το βαθύ σκοτάδι...)


Στην τραπεζαρία, μέσα σε ένα σιδερένιο δίσκο, συγκέντρωσα ότι είχαμε μαζέψει από την εξόρμισή μας στον Όλυμπο, λίγα ρόδια και φυσικά μέσα εκεί, δεν θα μπορούσαν να λείπουν και τα πήλινα αγαπημένα ζώα του δάσους!!

I 'm dreaming of a white Chrismas,
just like the ones i used to know...
                                                                                       "Bing Crosby"

Λευκό και στην κρεβατοκάμαρα...ένα λευκό στεφάνι που έφτιαξα, λίγα κλαδιά από τούγες στο κομοδίνο & το d.i.y. καδράκι με τον τάρανδο, φτιαγμένο από την μεγάλη μου κόρη, που μου χάρισε πριν δύο χρόνια την ημέρα των Χριστουγέννων!!


Believe in what you feel inside
and give your dreams the wings to fly
You have everything you need
if you just believe...


...when it seems that we have lost our way
we find ourselves again on Christmas day...
                                                                                    "Believe"(The polar Express) Josh Groban

Στο παιδικό δωμάτιο της μικρής μου κόρης τώρα, πάντα υπάρχει ένα θέμα...στον μαυροπίνακα!!
Ανάλογα με την εποχή και την διάθεσή της, γεμίζει ζωγραφιστές εικόνες ή γράφει κάτι που την εκφράζει.
 Το όνειρό της για τα φετινά Χριστούγεννα, είναι να δει χιόνι & να φτιάξει έναν μεγάλο χιονάνθρωπο!!
 Έτσι λοιπόν ζωγραφίσαμε έναν, τραγουδώντας το αγαπημένο της τραγούδι "Believe"

I really can't stay
(But baby, it's cold outside)
I've got to go away
(But baby, it's cold outside)...
                                                                               by "Frank Sinatra"

Έξω, άρχισε να νυχτώνει.Τα παιδιά άναψαν τα φαναράκια για να φωτίζουν τον δρόμο σας. Το ξέρω, θέλετε να με αποχαιρετήσετε...πρέπει να προλάβετε να επισκεφτείτε κι άλλους φίλους να ανταλλάξετε ευχές...όμως, ντυθείτε καλά... έξω το κρύο είναι τσουχτερό, το χιόνι παχύ...



( Η μικρή μας ξύλινη αποθήκη στο μπαλκόνι, είναι το μικρό μου σπίτι στο λιβάδι που ονειρεύομαι...)

Ελπίζω να περάσατε όμορφα στο σπίτι μας & η φιλοξενία μας να ήταν αντάξια των προσδοκιών σας!!
Θα σας επισκεφτώ σύντομα και εγώ...κάτι καλούδια ετοιμάζω, να μην έρθω με άδεια χέρια μέρες που είναι...& να σας ευχηθώ μέσα από την ψυχή μου...

It's the time of year
when the world falls in love
every song you hear
seems to say
Merry Christmas
May your New Year dreams come TRUE... 
                                                                                                           by "Frank Sinatra"


Καλά Χριστούγεννα με Υγεία & Ευτυχία αγαπημένοι♥...



1) Make it Pretty – Στολίσαμε!!!


Υ.Γ. "Ελεάνα μου σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω σε κάτι ανάλογο και χαίρομαι πολύ που η πρώτη φορά ήταν Χριστούγεννα!!!!!!"
♥♥Φιλιά♥♥ 

29 σχόλια:

  1. Πόσο υπέροχα και παραμυθένια είναι όλα!!! Με ταξίδεψες στο όνειρο!!! Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφροδίτη μου καλώς όρισες στο σπίτι μας την ομορφότερη εποχή του χρόνου!!
      Καλές γιορτές να έχετε και εσείς, στο ζεστό και φιλόξενο σπίτι σας!!
      Φιλιά πολλά & καλή εβδομάδα σου εύχομαι!! :))

      Διαγραφή
  2. Ελένη μου σε ευχαριστούμε τόσο που συμμετείχες στο τελευταίο χριστουγεννιάτικο πάρτι της ομάδας μας! Μόνο ένα έχω να σου πω: Έχεις δημιουργήσει έναν παραμυθένιο κόσμο στο σπίτι σου ο οποίος είναι συνοδευόμενος από άψογο γούστο! Είναι μαγικό όλο το σκηνικό, σε κάθε δωμάτιο! Πράγματι, ο επισκέπτης σου, είναι ήρωας μιας υπέροχης χριστουγεννιάτικης ιστορίας! Καλές γιορτές εύχομαι από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και εγώ για το κάλεσμα Βέρα μου!!
      Ηταν ευχάριστη η βόλτα από σπίτι σε σπίτι!! Είναι υπέροχο να ανοίγεις την καρδιά σου σε ανθρώπους που εκτιμάς και να δέχεσαι ευχές αυτές τις μέρες!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι ιδιαίτερα που σε άγγιξε το..."Χριστουγεννιάτικο παραμύθι μας"!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Ελένη να σε ευχαριστήσω και εγώ που πήρες μέρος στο πάρτυ της ομάδας μας... η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα κάτι τέτοιο!!!
    Νομίζω πως αυτά που λέει η Βέρα για παραμυθένιο και μαγικό σκηνικό και άψογο γούστο με καλύπτουν απόλυτα!! Θαυμάζω την διακόσμηση του σπιτιού σου αλλά θαυμάζω και εσένα που έχεις την όρεξη, το μεράκι, την αγάπη να τα κάνεις όλα αυτά!! Νομίζω πως βλέπω σπίτι από περιοδικό!! Έχω μείνει πραγματικά άφωνη!!
    Τυχεροί οι φίλοι που φιλοξενούνται σε ένα τόσο όμορφο χώρο με μια εκπληκτική οικοδέσποινα γιατί είμαι σίγουρη πως και σε αυτό θα είσαι μοναδική! Ο άνθρωπος έτσι και αλλιώς φαίνεται τι πραγματικά είναι και από μια μικρή λεπτομέρεια. Ελένη μου να είσαι γερή δυνατή και να περάσεις όμορφα αυτές τις Άγιες μέρες με την οικογένεια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί νομίζεις ξεκινάω το στόλισμα από το Νοέμβρη;;χεχεχεχεχε
      Δεν ξέρω πως να σε ευχαριστήσω... για όλα!!!!
      Την όρεξη δεν την έχω πάντα Ελεάνα μου... η αγάπη για τους ανθρώπους μου, είναι η κινητήριος δύναμή μου!!! Χωρίς αυτούς, δεν υπάρχουν παραμύθια όση χρυσόσκονη και να βάλω!!!
      Ξέρω πως με νιώθεις...
      Να είσαι καλά, να έχετε υγεία πάνω από όλα και να περάσετε τα Χριστούγεννα που ονειρεύεστε κοριτσάκι μου!!!
      Πολλά πολλά φιλιά και ευχές, μέσα από την ψυχή μου!!♥

      Διαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα! το σπίτι σου είναι φανταστικό! ένιωσα τόσο όμορφα κοιτώντας το! μια ζεστασιά, μια οικειότητα, μια προσιτή πολυτέλεια! μπράβο! και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Μάχη, στο γιορτινό σπίτι μου!!
      Ευχαριστώ από καρδιάς για τα υπέροχα σχόλιά σου!! Μοιάζουν με τα δώρα του Άγιου Βασίλη!!:))
      Χαίρομαι που σε έκανα να νιώσεις σαν το σπίτι σου!!!
      Καλές γιορτές και σε εσάς, με υγεία!!

      Καλή εβδομάδα & φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Παραμυθένιο το σκηνικό που ετοίμασες Ελένη μου! Σε μεταφέρει σε άλλες εποχές. Εποχές που ζουν στα vintage βιβλία και αισθητική που τόσο αγαπάς!!!! Το βαρέλι ως ποδιά, υπέροχο!!!!! Το ίδιο και η καμπάνα με το χιονισμένο σκηνικό! Το δε παιδικό δωμάτιο μοιάζει βγαλμένο από σκηνικό Χριστουγεννιάτικης ταινίας!!!
    Καλά να είστε να το χαρείτε με οικογένεια και φίλους και πάντα με υγεία! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!
    Καλή εβδομάδα & καλές γιορτές!

    Υ.Γ. Οι μουσικές σου επιλογές μία & μία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη!!!!!
      Το ήξερα πως θα πρόσεχες τα τραγούδια που έβαζα για εισαγωγή, σε κάθε φωτογραφία!!!
      Ένας λόγος που λατρεύω τα Χριστούγεννα, είναι αυτές ακριβώς οι μελωδίες, που με συγκινούν και με γεμίζουν!!
      Να είσαι καλά κοριτσάκι μου και σε ευχαριστώ μέσα από την ψυχή μου για τα καλά σου λόγια!!
      Να έχετε καλές γιορτές και την μαγεία των Χριστουγέννων στο σπιτικό σας!!

      Καλό βράδυ & πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. "Μπαίνοντας" έστω και με αυτό τον τρόπο σπίτι σου με τύλιξε μια ζεστασιά, μια τρυφερότητα, αισθάνθηκα πρωταγωνίστρια σε χριστουγεννιάτικο παραμύθι. Δεν υπάρχει χώρος που να μην είναι φροντισμένος με αγάπη, χώρος που να μην αναδύει αυτό το κάτι που έχουν οι γιορτές των Χριστουγέννων. Χαίρομαι αφάνταστα που ήμασταν στην ίδια ομάδα, χαίρομαι αφάνταστα που σε γνώρισα και μου χαρίζεις τέτοιες εικόνες... Θα μπορούσα να γράψω πολύ περισσότερα, να εξυμνήσω ένα ένα τα αντικείμενα που σοφά έχεις τοποθετήσει σε αυτή την γιορτινή σκηνή αλλά φοβάμαι ότι κάτι θα παραλείψω, κάτι δεν θα το περιγράψω με τα ανάλογα λόγια και θα μου κάνουν παράπονα... Αφήνω τις εικόνες λοιπόν να μιλάνε μόνες τους στις καρδιές μας! Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί πάντα διαβάζοντάς 'σε, συγκινούμαι τόσο;;
      Έχετε βαλθεί με την Ελεάνα να με κάνετε άσχημη από το κλάμα!!:P (όχι πως το δάκρυ μου βγαίνει δύσκολα...)
      Χριστίνα μου, ειλικρινά, δεν ξέρω πως να σε ευχαριστήσω με τα τόσα υπέροχα κοπλιμέντα σου!!! Είναι απόλαυση να διαβάζω τα σχόλιά σου!!
      Χαίρομαι που ο τρόπος που ζω τα Χριστούγεννα σε άγγιξε τόσο...αυτό σημαίνει ευαίσθητη και τρυφερή ψυχή μανούλας!!
      Σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου και πάλι!!
      Καλές γιορτές να έχουμε κοριτσάκι μου!!
      Υγεία και πάντα τέτοιες υπέροχες συνεργασίες!!!!

      Φιλιά πολλά & καλό βράδυ♥

      Διαγραφή
  7. Δημιουργησες ενα πολύ ωραίο ζεστό και χαρούμενο εορταστικό περιβάλλον στο σπίτι σου Ελένη μου.Όλοι οι χώροι σου δείχνουν το καλο σου γούστο .Οι εικόνες σου με μεταφερουν σε ενα κόσμο γαλήνιο όμορφο και εκλεπτυσμένο.Να περάσετε καλές και όμορφες γιορτές με την οικογένεια σου....φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το γιορτινό περιβάλλον που έφτιαξα!!
      Καλές γιορτές να έχεις με τους αγαπημένους σου!!
      Φιλάκια και καλό βράδυ!!♥

      Διαγραφή
  8. Λες και βγήκαν από παραμύθια οι φωτογραφίες σου! Πλούσιες, μαγευτικές κάτω από γλυκό φως με έκαναν να τα χαζεύω!Καλώς σε βρήκα και να είστε πάντα καλά στο όμορφο σπίτι σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου Λίλιαν!!Προσπαθώ να κάνω ότι μπορώ με ότι διαθέτω, για να έχουν γλυκές αναμνήσεις οι άνθρωποι που αγαπώ!!!
      Καλό σου βράδυ και καλώς ήρθες στο γιορτινό μου σπίτι!!

      Διαγραφή
  9. Ελένη μου έχεις δημιουργήσει μία ατμόσφαιρα ονειρεμένη στο σπιτικό σου! Όλες σου οι γωνιές είναι μία και μία, φροντισμένες μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια σαν να αφιέρωσες μία ολόκληρη μέρα για την καθεμιά τους! Τι να πω ότι και να πω είναι λίγο, είναι το πιο όμορφο χριστουγεννιάτικο σκηνικό που έχω δει τόσο καιρό και το γούστο και το μεράκι σου είναι διάχυτα παντού!
    Ξεχωρίζω τη γωνιά του σαλονιού με τη φλοκάτη και τον χιονανθρωπάκο, το παραμυθένιο δέντρο σου με το κοριτσάκι από κάτω, τον υπέροχο καλόγουστο μπουφέ σου!
    Και βέβαια το απίθανο σπιτάκι στο μπαλκόνι σου, που σε καμία περίπτωση δεν περίμενα ότι θα είναι μπαλκόνι και όχι κήπος!
    Χάρηκα πολύ που ήρθες στην ομάδα μας, οι αναρτήσεις σου κάθε φορά με ταξιδεύουν και τις απολαμβάνω γραμμή-γραμμή!
    Να έχεις μία όμορφη εβδομάδα και καλές γιορτές με τους αγαπημένους σου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου πόση ικανοποίηση μου δίνεις να ΄ξερες!!
      Αυτή είναι η ανταμοιβή μου, το να κάνω ανθρώπους χαρούμενους και να νιώθουν ζεστασιά στο σπίτι μου!!
      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ για τα καλά σου λόγια!!
      Όσο για το αποθηκάκι μου-σπιτάκι... με δικαίωσε τελικά η επιλογή αυτή, από το να έβαζα την άχαρη σιδερένια ντουλάπα που συνήθως βλέπουμε στα μπαλκόνια πολυκατοικιών!! 'Ασε, που και η τιμή είναι πάνω κάτω η ίδια!!!!
      Επίσης είναι και δική μου η χαρά, για αυτήν την υπέροχη ομάδα που πήρα μέρος και γνωριστήκαμε καλύτερα!:))

      Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου και να περάσετε και εσείς τις ωραιότερες γιορτές!!
      Καλή σου ημέρα!!♥

      Διαγραφή
  10. Ελένη μου έχω μπει και γω δεν ξέρω πόσες φορές στο μπλογκοσπιτάκι σου για να θαυμάσω αυτές τις υπέροχες εικόνες και να τις δείξω στην κόρη μου και τον άντρα μου, αλλά δεν είχα αρκετό χρόνο για να σχολιάσω με την ησυχία μου. Λοιπόν τώρα που έχω χρόνο έχω κολλήσει γιατί δεν ξέρω από που να αρχίσω. Δεν ξέρω αν σου έχει τύχει να θες να πεις τόσα πολλά και να μην βρίσκεις τα λόγια. Οι πρώτες λέξεις που μου έρχονται στο μυαλό είναι αγάπη και μαγεία! Εχεις καταφέρει Ελένη μου να δημιουργήσεις την απόλυτη Χριστουγεννιάτικη μαγεία. Όλοι οι χώροι μοιάζει να έχουν βγει κατευθείαν από παραμύθι. Δεν θα αναφερθώ σε ξεχωριστά αντικείμενα γιατί τότε θα έπρεπε να τα αναφέρω όλα, θα πω μόνο ότι ειδικά το βαρέλι- βάση και το παραμυθένιο σπιτάκι στην βεράντα δεν μου φεύγουν από το μυαλό από χθες. Το σπίτι σου και κάθε γωνιά του είναι τόσο ονειρικά, παραμυθένια, που δεν μπορώ να τα περιγράψω με λόγια. Τα χέρια σου Ελένη μου είναι μαγικά! Ότι αγγίζεις το μεταμορφώνεις, όπως τα υπέροχα βιβλία σου που κρύβουν θησαυρούς και αναμνήσεις! Εχεις πολύ αγάπη μέσα σου και τη βγάζεις σε ότι δημιουργείς. Τι υπέροχοι στίχοι!! Και το μικρό ξωτικό με τα μποτάκια του, τι τρυφερή ιστορία!! Σας εύχομαι να περάσετε υπέροχες γιορτές, όλο αγάπη και χαρά! Και του χρόνου, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, μέσα από την ψυχή μου για τα υπέροχα σχόλιά σου Θάλεια μου!!
      Ηχούν στα αυτιά μου, σαν τα κάλαντα των Χριστουγέννων, που είναι μελωδικά και γεμάτα ευχές!!!!
      Η αλήθεια είναι πως ναι, από αυτό το συναίσθημα της αγάπης πηγάζουν όλα!! Θυμάμαι και οι γονείς μου, αυτό έκαναν όταν ήμουν μικρή, μη σου πω και τώρα ακόμα, φτιάχνουν στο σπίτι όμορφες εικόνες, παραμυθένιες και εκείνα τα χρόνια μάλιστα, τα δύσκολα, ήταν όλα χειροποίητα!!Με χαρτί, ξύλο και ύφασμα!! (Από εκείνους πήρα το μικρόβιο χεχεχεχεχε)

      Να είσαστε γεροί, και πάντα δημιουργικοί και να χαρείτε αυτές τις Άγιες μέρες στο όμορφο, ζεστό σπιτικό σας!!

      Σας στέλνω φιλιά πολλά και τις καλύτερες ευχές μου!!
      Καλημέρα Θάλεια, καλημέρα Γεωργία:))**

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Ελένη! Το σπίτι σου είναι υπέροχα στολισμένο με μια ξεχωριστή και ζηλευτή αισθητική. Με το που μπαίνεις μέσα νιώθεις τη ζεστασιά και χαίρεσαι κάθε του μικρή γωνίτσα. Χαζεύω τις φωτογραφίες σου πόση ώρα και κάθε φορά που τις ξαναβλέπω έχω κάτι νέο να ακαλύψω. Το παιδικό δωμάτιο υπέροχο, λες και ξεπήδησε από κάποια σελίδα ενός Χριστουγεννιάτικου παραμυθιού... Μέχρι και στο τέλος έκανες την έκπληξη, εντυπωσιάζοντάς με με το στολισμό της αποθήκης. Όλα είναι υπέροχα. Μπράβο σου!
    Καλές γιορτές να έχεις με την οικογένειά σου.
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Νίκη μου & σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!
      Χαίρομαι αφάνταστα που ένιωσες ζεστασιά στο γιορτινό μας σπίτι!!Μα πιό πολύ, που σου άρεσε το αποθηκάκι μου!!!!!:)
      Όσο για το παιδικό δωμάτιο, ο μαυροπίνακας κάνει την διαφορά και συμβάλει στα παραμύθια!!
      Καλές γιορτές και σε εσάς, ονειρεμένες και με υγεία!!

      Την καλημέρα μου!!:))

      Διαγραφή
  12. Ελένη μου καλώς σε βρήκα! Και σε μία τόσο τέλεια και ατμοσφαιρική γιορτινή ανάρτηση! Το δέντρο σας πραγματικά είναι από τα πιο όμορφα που έχω δει φέτος! Γενικά όλη η διακόσμηση είναι ρομαντική σαν να έχει βγει από παλιό καλό παραμύθι! Ομολογώ ότι καθώς διάβαζα σιγοτραγουδούσα τις γιορτινές σου μουσικές επιλογές!
    Και του χρόνου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω!!! Σε έκανα να τραγουδάς!!
      Καλώς όρισες Κατερίνα και σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια και εγώ και το δέντρο μου!!:))
      Να περάσετε μαγικά Χριστούγεννα κοπέλα μου, με υγεία και ευτυχία στο όμορφο σπίτι σας!!

      Καλημέρα και να είμαστε καλά και του χρόνου, πάλι ομάδα!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  13. Πρώτη φορά στο σπιτικό σου και έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Σαν να ξεφύλλισα ένα παραμύθι και να περπάτησα επάνω στις σελίδες του,έτσι αισθάνομαι αυτή τη στιγμή!!!!!!
    Μοναδικό,ανεπανάληπτο,μας έβαλες τα γυαλιά!!!!!!!! Μπράβοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλώς σε βρήκα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλές γιορτές!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απο τα ωραιότερα διακοσμημένα σπίτια που έχω δεί! Συγχαρητήρια! Ζεστό και παραμυθένιο! Λάτρεψα τη βάση του δέντρου και τα μποτάκια του ξωτικού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανεμορφο το σπιτικό σου,θαρρείς και ειναι βγαλμένο απι παραμύθι ,καθε γωνία ειναι μοναδική και με ιδιαίτερο γούστο επιμελημένη!!ΚΟμψοτητα ,καλαισθησία μα πανω απο ολα ενας υπέροχος άνθρωπος που θελει να δώσει χαρα σε αγαπημενα πρόσωπα!!!ειναι μεγαλη μου χαρα που σε βρήκα καθε ανάρτηση σου ,για μένα ειναι,λες και ξεφυλιζω το αγαπημένο μου περιοδικό!!απολαμβανω να σε διαβάζω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μγικο και παραμυθένιο το σπίτι σου!! Μακάρι να είναι πάντα γεμάτο χαρές και γελια και πολυ αγάπη!! καλες γιορτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ετεροχρονισμένα θα μιλήσω με θαυμασμό για την υπέροχη νεραϊδένια σου διακόσμηση, επειδή βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο μετά από πολλές πολλές μέρες στο bazaar.Πιο πολύ ζήλεψα το μικρό σπίτι στο λιβάδι, που ονειρεύεσαι ν'αποκτήσεις.Από τη φωτογραφία ξεγελιέσαι και νομίζεις ότι πραγματικά θ'ανοίξεις την πόρτα του και θα βρεθείς σ'ένα σκηνικό βουνίσιου εξοχικού σπιτικού.
    Υ.Γ.Συγχαρητήρια για τη φωτό με το βιβλίο και τις κάρτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή