Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

D.i.y." Χριστουγεννιάτικες ~blackboard~ κάρτες δώρων".



Οι μέρες περνούν γρήγορα και τρέχω να προλάβω όλες τις δουλειές που έχω κατά νου για τις γιορτές.
Τόσες ετοιμασίες, να στολίσω, να μαγειρέψω, να πάρω δωράκια, να τυλίξω δωράκια (προτιμώ να τα περιποιούμαι βάζοντας την δική μου πινελιά), να κάνω κατασκευές, να στείλω κάρτες, καρτελάκια και πάει λέγοντας...και μέσα σε όλα αυτά, φυσικά και οι απρόοπτες καταστάσεις που δυστυχώς υπάρχουν κι αυτές και σε πάνε πίσω...και τα Χριστούγεννα πλησιάζουν!!
Κάθε χρόνο επιλέγω κάτι διαφορετικό για να συνοδεύω τα δώρα μου. Πέρσι είχα φτιάξει κάρτες με κολάζ για τον κάθε έναν ξεχωριστά. Ακόμα και για αυτούς που είναι μακριά και τις έστειλα ταχυδρομικώς. Φέτος, είπα να κάνω μικρά καρτελάκια, χειροποίητα.
Η ιδέα προέκυψε από το φετινό αμπαλάζ που επέλεξα για τα δώρα μας. Λευκό χαρτί με ένα διακριτικό ασημί πουά, ασπρόμαυρο σπάγκο για να τα δέσω, μια μικρή λωρίδα λινάτσας, μικρά κλαδάκια θυμαριού και για μια πιο παιχνιδιάρικη νότα...κουδουνάκια!!


Έτσι λοιπόν, τα καρτελάκια με μπογιά μαυροπίνακα, ήταν η πιο κατάλληλη  λύση για να δέσει στο σύνολό της η εικόνα που είχα στο μυαλό μου.
Πήρα για αρχή ένα κομμάτι πλαστικού φύλλου, εύκαμπτου υλικού που η πίσω πλευρά είναι ύφασμα (θα το βρείτε σε μαγαζιά με είδη για μακέτες) και με οδηγό ένα καρτελάκι που μου άρεσε το σχήμα του, ζωγράφισα στην πίσω πλευρά το περίγραμμά του, όσες φορές χωρούσε.Εμένα μου βγήκαν εννέα καρτελάκια για κάθε κομμάτι πλαστικού.
Στη συνέχεια τα έκοψα με το ψαλίδι και έκανα μια τρύπα με τον διακορευτή, για να μπορώ να τα δέσω . Η επόμενη φάση, ήταν να τα βάψω με μπογιά μαυροπίνακα, που πιστέψτε με δεν χρειάστηκε να τα ασταρώσω πρώτα, αφού η μπογιά απλώθηκε πολύ καλά με δύο στρώσεις.
Τα άφησα να στεγνώσουν και έτοιμα για ζωγραφική!!!


Χρησιμοποίησα μαρκαδόρο λευκό, ειδικό για μαυροπίνακα (chalk marker) για πρώτη φορά και ξετρελάθηκα με το αποτέλεσμα και την υφή του!!
Μοιάζει σαν να έχετε μουσκέψει μία κιμωλία με νερό και να γράφετε έχοντας ένα μαλακό παχύρευστο φινίρισμα!! Τέλειο!!
Δεν χρειάζεται να είστε εξπέρ στην ζωγραφική, αρκεί να βρείτε εικόνες που να θυμίζουν Χριστούγεννα ή απλά χειμώνα.


Χιονονιφάδες, χιονάνθρωποι, έλατο, το σκουφί του Άγιου Βασίλη, μια μπότα, είναι λίγα από τα εκατοντάδες θέματα που μπορείτε απλά να σχεδιάσετε πάνω στα καρτελάκια.
Φαντασία θέλει και το προσωπικό γούστο σας φυσικά!!


Τα πρώτα δωράκια είναι έτοιμα...& τα φωτογράφισα όσο πιο φυσικά μπορούσα.


Δεν είναι το περιεχόμενο πάντα που κάνει εντύπωση,(άλλωστε κάθε φέτος και χειρότερα είναι τα οικονομικά μας) όταν όμως αυτό που προσφέρουμε δοθεί μέσα από την καρδιά μας, όταν αυτό έχει κάτι από εμάς ή το σπίτι μας, που μας χαρακτηρίζει, τότε ο παραλήπτης δεν θα μείνει ασυγκίνητος...
Αυτό το χαμόγελο ικανοποίησης στα πρόσωπα των αγαπημένων μου περιμένω...και φέτος...
και φιλιά πολλά...και αγκαλιές...
Τίποτε άλλο!!
Ακούς;;;;;;



Τα δάκρυά μου θα κυλούν και πάλι την ώρα που θα κάνω τον Άγιο Βασίλη... το ξέρω... και τα παιδιά θα με πειράζουν και πάλι...κι αυτό το ξέρω...(αγαπημένα μου πειραχτήρια♥) όμως μέσα από αυτά τα δάκρυα χαράς, λυτρώνομαι!!!!!
...γιατί και αυτά τα Χριστούγεννα θα τους έχω όλους κοντά μου, δυνατούς, χαμογελαστούς, γεμάτους από την ομορφιά και την καλοσύνη της ψυχής τους...
...& αυτό είναι το δικό μου δώρο!!!! Να είναι καλά και υγιείς όλοι τους!!!
Όλοι μας!!
 ...αγαπημένοι μου... όπου κι αν είσαστε, ότι κι αν κάνετε...να περνάτε υπέροχα...
Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

Ε.Κ.



17 σχόλια:

  1. Ελένη μου όταν το δώρο έχει ετοιμαστεί με τόση αγάπη και το αμπαλάζ του επίσης είναι τόσο, μα τόσο όμορφο, σίγουρα κανένας παραλήπτης των δώρων σου δεν θα μείνει ασυγκίνητος!
    Έτοίμασες δώρα που το αμπαλάζ είναι από αυτά που το ανοίγεις προσεκτικά και με χειρουργικές κινήσεις για να μην χαλάσει! Υπέροχες και οι φωτογραφίες σου!
    Δεν ήξερα για αυτόν τον μαρκαδόρο! Θα τον ψάξω!.
    Καλά να περνάς και να δημιουργείς ομορφιές.
    Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μαρκαδόρος υπάρχει και σε δύο μεγέθη παρακαλώ!! Ένας για λεπτές γραμμές και ένας άλλος για πιο χοντρές και σβήνει με υγρό σφουγγάρι. Θα τους βρεις και σε βιβλιοπωλεία.
      Με τον τρόπο που περιέγραψες ανοίγω όλα τα δώρα μου, ανεξαρτήτως αμπαλάζ και οι παρευρισκόμενοι για κάποιο λόγο ;) γίνονται τούρμπο!!!!χαχαχα!!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Δήμητρα!!!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα.
      Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  2. Εντυπωσιάστηκα τόσο πολύ μ'αυτα τα απίστευτα καρτελακια Ελένη μου.Απλή και εύκολη δημιουργία,αν εξαιρεσω το θέμα της ζωγραφικής. Πολλές φορές μπράβο απο εμένα και να έχεις ενα ευχάριστο σ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εύκολη και η ζωγραφική τους Μαράκι μου.
      Ο μαυροπίνακας βγάζει μια παιδικότητα από μέσα μας και κάνει τις απλές άσπρες γραμμές να μοιάζουν με έργα των παιδικών μας χρόνων, Δοκίμασε και θα εκπλαγείς!!!!!
      Άν πάλι δεν τα καταφέρεις, γράψε ευχές!!! :))

      Καλό υπόλοιπο Κυριακής να έχεις !!
      Φιλιά :)**

      Διαγραφή
  3. Με τέτοιο όμορφο αμπαλάζ θα λυπόμουν να ανοίξω το δώρο! Είναι πραγματικά από τα πιο όμορφα που έχω δει! Και τα καρτελάκια είναι φανταστικά! Ομολογώ ότι εγώ δεν έχω την όρεξη να ασχοληθώ τόσο με τη διακόσμηση των δώρων και θαυμάζω αυτούς που το κάνουν! Επίσης πρέπει να σου πω ότι λάτρεψα το φαναράκι σου! Καλή εβδομάδα Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αμπαλάζ είναι το άλφα και το ωμέγα για μένα προσωπικά Μαίρη μου.Μου δίνει χαρά, η χαρά στα μάτια των άλλων όταν το βλέπουν. Πόσο μάλλον, ειδικά τώρα τα Χριστούγεννα, που όλοι περιμένουν με λαχτάρα μικρού παιδιού να δουν κάτι χαρούμενο και γιορτινό!!

      Ευχαριστώ για τα κοπλιμέντα του φαναριού μου:))
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ προσεγμένη η δουλειά σου, ενθουσιάστηκα με τα καρτελάκια γιατι έχω αδυναμία σε ότι έχει σχέση με μαυροπίνακα. Για τον μαρκαδόρο ρώτησα σε μερικά βιβλιοπωλεία αλλά δεν είχαν τους ψάχνω καιρό τώρα. Οι παραλήπτες των δώρων σου θα ξετρελαθούν. Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν, αν και ήμουν σίγουρη για εσένα!!
      Τα μαρκαδοράκια τα πήρα από τα Max stores.Αν έχετε κοντά σας τέτοιου είδους μαγαζιά, μπορούν να σου φέρουν.

      Φιλιά πολλά, καλημέρα και καλή εβδομάδα συνονόματη!!:))

      Διαγραφή
  5. Ελένη μου τι να πρωτοκοιτάξω, τα καταπληκτικά καρτελάκια ή το φοβερό αμπαλάζ!!! Πανέμορφα όλα!! Φαίνεται το μεράκι και η αγάπη σου!! Καλή εβδομάδα, πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελικά το αμπαλάζ τραβάει τα βλέμματα!!
    Αν ήσουν εδώ, θα σε τραβούσε κι απ' την μύτη Θάλεια μου από το υπέροχο άρωμα του θυμαριού!!!!
    Την καλημέρα μου!!♥

    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω κολλήσει λέμε... Θέμα 10 Φωτογράφιση 10 Κατασκευή 10 Ιδέα 10 Μαρκαδόρος 10 με τόνο!!!!!
    Καταρχήν είναι υπέροχα τα δώρα σου!! Μου άρεσε πάρα πολύ το αμπαλαζ και φροντισμένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια! Δεν είχες άδικο πως θα ταίριαζε το καρτελάκι μαυροπίνακα, μοιάζουν σαν να έχουν βγει από κατάστημα δώρων, καταπληκτικά!!
    Τι τέλειο το αποτέλεσμα του μαρκαδόρου;;;;; Θα βγω στην αγορά για την απόκτηση του θα είναι ότι πρέπει για τα μπουκάλια που έφτιαξα, κάπου διάβασα πως σβήνει κιόλας!!! :)) Καλή εβδομάδα Ελένη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που είσαι μάνα να δεις δεκάρια το παιδί σου!!!!!!χαχαχαχαχαχαχα
      Όχι, που έλεγες οτι δεν θα τα δεις ποτέ από μένα!!!!
      Γιατί Ελεάνα έβαλες τόνο στο μαρκαδοράκι και ουχί σε εμένα;;;; ;p
      Ευχαριστώ πολύ πάντως. Το καταευχαριστήθηκα!!!!!!!
      Ο μαρκαδόρος είναι άπαιχτος!!!
      Γράφει τέλεια και σβήνει με βρεγμένο πανί ή σφουγγάρι.Όταν πάρεις, σε βλέπω να βάφεις και μαύρο τοίχο!!!!:)))

      Φιλιά και καλή σου εβδομάδα κούκλα μου!! :))**

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχα Εσύ χειρίζεσαι το μαρκαδοράκι άρα.... ποιος πήρε τον τόνο!!! ;)
      Νομίζω πως με κατάλαβες... δεν ξέρω αν πρέπει να το βρω αυτό μαρκαδόρο!! χαχαχχαχαχα

      Διαγραφή
  8. Έχω μείνει και κοιτάω τις φωτογραφίες... λες και βγήκαν από περιοδικό, λες και είναι ψεύτικα, τόσο τέλεια! Θα συμφωνήσω με την Δήμητρα ότι τέτοιο αμπαλάζ το ανοίγεις με χειρουργικές κινήσεις για να μη το καταστρέψεις! Και άδειο να ήταν το κουτί εμένα μου έφτανε! Ζηλεύωωωωωωωωωωωω! Φιλιά Ελένη μου και για άλλη μια φορά θα σου πω πως χαίρομαι τόσο μα τόσο πολύ που είσαι ανάμεσα στα blogs που παρακολουθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ χαίρομαι που είμαι ανάμεσα σε τόσο υπέροχους ανθρώπους Χριστίνα μου!!
      Τα δωράκια μου πάντα τα φροντίζω, γιατί μια φορά και ένα καιρό τα φρόντιζαν οι καταστηματάρχες. Τώρα τα βάζουν σε μια σακούλα κακήν κακώς και αυτό ήταν...Άσε που πιστεύω οτι το καλύτερο δώρο είναι αυτό που έχει κάτι από εμάς που το προσφέρουμε!!
      Φιλιά κοπέλα μου και καλό σου βράδυ!!♥

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφα για αλλη μια φορα!!!!τι να πρωτο σχολιάσει κανείς!το όμορφο σκηνικό φωτογράφησης ,τα καρτελακια ,τα πανέμορφα δωράκια;λυπασαι να τα ανοίξεις!!!συγχαρητηρια για αλλη μια φορα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όταν κάτι είναι φτιαγμένο από τα χέρια σου ,πιστεύω ότι είναι πάντα πιο προσεγμένο από τα ''ετοιματζίδικα''.
    Έχει προσωπικές πινελιές και σίγουρα χαίρει εκτίμησης για τον προσωπικό χρόνο που σπαταλήθηκε για να φτιαχτεί.Τα δικά σου δωράκια έγιναν πανέμορφα κι είμαι σίγουρη ότι και μόνο από το περιτύλιγμα θα ξετρελαθούν αυτοί που θα τα λάβουν.Του χρόνου ,σε παρακαλώ, βάλε με στη λίστα σου χεχεχε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή