Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

D.i.y. κάρτες...& άλλα Πασχαλινά...



Καθώς οι μέρες πλησιάζουν για το Πάσχα και οι δουλειές στο σπίτι δεν λένε να τελειώσουν (ίσα-ίσα που από την Μ. Εβδομάδα αρχίζει το τρέξιμο), βρήκα λίγο χρόνο για να φτιάξω και να μοιραστώ μαζί σας, τέσσερις κάρτες που έφτιαξα με τα χεράκια μου.
Θα μου πείτε, ποιός θα πρωτοπρολάβει να τις πάρει... κι όμως την έκανα την μοιρασιά μου εγώ!!
Από μία για τις κόρες μου, μία για τα πεθερικά μου και η άλλη για τους γονείς μου!!
Δίκαιη η μοιρασιά, δεν νομίζετε;
Οι υπόλοιποι, θα αρκεστούν στα κουλουράκια μου και τα φιλιά μου!!!!!!χεχε


Ξετρύπωσα όλους τους θησαυρούς μου, χαρτόνια, χαρτιά χρωματιστά, χαρτάκια με σχέδια, διακορευτές, ψαλίδι. κόλλα, στάμπες για μελάνι, ταινίες με σχέδια (washi tapes) και ότι άλλο διέθετα και μπορούσα να βάλω επάνω σε αυτές.



...και το αποτέλεσμα είναι αυτές οι πολύχρωμες & τρισδιάστατες κάρτες!


Τρισδιάστατες, γιατί αν παρατηρήσετε τις φωτογραφίες καλά, θα διαπιστώσετε πως κάποια σημεία έχουν σκιές, όπως το αβγό της κάτω φωτογραφίας, όπως επίσης και το καρτελάκι από πίσω του.
Αυτό έγινε με ταινία διπλής όψης, η οποία όμως είναι παχιά από πλαστικό αφρώδες υλικό.
Με αυτόν τον τρόπο, η κάρτα δεν είναι πια μια επίπεδη επιφάνεια και έχει όγκο.




Είναι πολύ διασκεδαστική χειροτεχνία, και χωρίς όρια!!!
Σε πάει μόνο του το θέμα... κόβεις, σκίζεις, κολλάς και στο τέλος έχεις κάτι μοναδικό & από τα χεράκια σου!!




Δεν γινόταν να μη σας δείξω και το decor που κοσμεί το κέντρο της τραπεζαρίας!!
Πριν λίγο καιρό, μου έκανε δώρο η μανούλα μου αυτό το υπέροχο στεφάνι από βρύα.Είναι αρκετά μεγάλο και παχύ, οπότε δύσκολα κρεμιέται στον τοίχο. Το τοποθέτησα λοιπόν μεσα σε έναν μεγάλο δίσκο και το στόλισα με μια κουνελοοικογένεια χαρωπή και λευκά τσόφλια αβγών...


...γιατί αβγά λευκά για να βάψω το Πάσχα βρήκα, αλλά όταν άνοιξα την καρτέλα στο σπίτι, διαπίστωσα πως υπήρχαν τρία από αυτά ραγισμένα:(...
...όμως, τίποτα δεν πάει χαμένο κι έτσι αφού άδειασα σε ένα τάπερ το περιεχόμενό τους (θα τα χρησιμοποιήσω για να αλείψω τα κουλουράκια μου), έπλυνα πολύ καλά τα τσόφλια, τ' άφησα για αρκετή ώρα σε ένα μπολ με νερό και ξύδι και voila!!!
Τα στερέωσα επάνω στο στεφάνι με καρφίτσες που πέρασα με προσοχή.
Ένα βάζο στο κέντρο και λίγα λουλούδια... έτοιμο!!


Για το τέλος άφησα να σας δείξω την λαμπάδα της γλυκιάς μου βαφτιστήρας.
Είναι μια μικρή δεσποινίδα 14 ετών με ρομαντικό χαρακτήρα και πολύ ροζ διάθεση:)
Έτσι, σκέφτηκα να τολμήσω για φέτος να της πάω μια λαμπάδα απ' τα χεράκια της νονάς της.
Αγόρασα ένα χοντρό ροζ κερί με ανάγλυφες καρδούλες που ειλικρινά θα μου άρεσε και σκέτο, όμως τα παιδιά είναι παιδιά και καθώς πάντα θέλουν και "κάααατι" παραπάνω, στόλισα την λαμπάδα της με λαστιχάκια για τα μαλλιά της και δυο μενταγιόν, ένα με μια ροζ καρδούλα και το άλλο με μια φωτογραφική μηχανή (αυτό θα της θυμίζει πιό πολύ την χαζονονά, που η μηχανή έχει γίνει η προέκταση του χεριού της!!!!χαχαχαχα)
Λίγες κορδελίτσες ακόμα, φιογκάκια κι ένα μικρό-μικρό αρκουδάκι...σας θυμίζει κάτι;


Tι λέτε, θα της αρέσει ή θα μου πει "τι ωραία ρούχα νονάκα μου...και αβγό... και τσουρέκι...και για την λαμπάδα θα πάρω...την σιωπή της;;;;;" :))

Εσείς έχετε φτιάξει ποτέ λαμπάδα για το βαφτιστήρι σας;
Χειροποίητες κάρτες με τις ευχές σας;

Να έχετε ένα ξεκούραστο & χαρούμενο Σαββατοκύριακο!!

Ε.Κ.


26 σχόλια:

  1. Καταπληκτικά! Όλα καταπληκτικά! το δε ντεκορ του τραπεζιού ονειρεμένο! λες και είναι για φωτογραφηση περιοδικού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ Μάχη μου!!
      Πάντα γλυκιά και ενθουσιώδης!! :))

      Φιλάκια και καλό ξημέρωμα Κυριακής!!

      Διαγραφή
  2. Ελένη μου χρυσοχέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Θα αρχίσω πρώτα με τη λαμπάδα! Δεν υπάρχει περίπτωση να μην ξετρελαθεί η μικρή (μεγάλη δεσποινίδα)!!!!!!!!
    Μου αρέσει πολύ η σκέψη για τα κοκαλάκια και τα μεταγιον!!!!!!!! Μπράβο!!!!!!!!!!!!! Ειδικά αυτό με τη φωτογραφική το θέλω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχααχα Θα το φορούσα ανετότατα!!! χαχααχχαχα

    Όσο για τις κάρτες σου, η μία είναι καλύτερη από την αλλη. Η πρώτη πρώτη νομίζω πως είναι η αγαπημένη μου και αμέσως μετά αυτή με το λάιμ κουμπί!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αλλά και η μανούλα σου έχει καλό γουστο αν κρίνω από το στεφάνι το οποιο σου αγόρασε και το οποίο εμπλούτισες με τα τσόφλια!!! Τι να πω??? Όλα μα όλα όσα μας έδειξες είναι καταπληκτικά!!!!!!!!!!!!

    Και του χρόνου λοιπόν να ξαναφτιάξεις λαμπάδα και κάρτες γιατί νομίζω ότι οι παραλήπτες τους θα ενθουσιαστούν!!!! Και να μου τρυπίσεις τη μύτη αν γίνει το αντίθετο!!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχα

    Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσοχέρα;
      Me?
      O.M.G.!!!!!!!!!! O.K.με έπεισες!!!!!!! Λέγε που να στείλω και για εσένα μια λαμπάδα!!!!!!!!!χαχαχαχαχα
      Μακάρι να ενθουσιαστεί και το κοριτσάκι μου Χρυσαυγή μου!!
      Οι κάρτες που σου άρεσαν είναι και οι κάρτες που διάλεξαν και οι κόρες μου!!! Τυχαίο??? ;))
      Όσο για το γούστο της μανούλας...της οφείλω πολλά!!!!!!
      Ξέρεις τι ξύλο έχω φάει, για να μάθω το savoir vivre?!!!!!!!!!xaxaxaxaxaxaxaxa

      Να είσαι καλά κοπέλα μου να μοιράζεις απλόχερα το κέφι σου και τα καλά σου λόγια!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Φιλάκια ♥ μου!! :))

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφες οι κάρτες για τους πιο αγαπημένους σου! Μοναδικές κι η κάθε μια με το χαρακτήρα της!
    Το στεφάνι είναι πολύ εντυπωσιακό και ταιριάζει με τη διακόσμηση της εποχής!
    Η λαμπάδα είναι εξαιρετικη! Είμαι σίγουρη ότι θα ενθουσιάσει τη νεαρη δεσποινιδα- είναι ίσα με τη μεγάη μου κόρη και το καταλαβαίνω. Τα δυο προηγούμενα χρόνια έφτιαξα κι εγώ μόνη μου λαμπάδες για τη βαφτιστήρα μας (οι πρωτες της) αλλά φέτος είδαμε μια πανέμορφη με κερινο στολισμό επάνω, οπότε αγοράσαμε!
    Καλό Πάσχα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα ξέρεις πως νιώθω, έ;!! Πολύ θα ήθελα να έβλεπα και τις δικές σου!!
      Όμως κι αυτή που διάλεξες για φέτος, τέλεια θα είναι...κάποιες που έχω δει είναι απίθανες!!!

      Σε ευχαριστώ πολύ Νίκη μου, να περάσεις όμορφες στιγμές με την οικογένεια σου!!
      Καλό Πάσχα!!♥

      Διαγραφή
  4. Τι να σχολιάσω πρώτο δεν ξέρω Ελένη μου!! Οι κάρτες σου είναι μικρά έργα τέχνης που σίγουρα οι αποδέκτες θα κρατήσουν για πολύ πολύ καιρό.
    Το ντεκόρ της τραπεζαρίας, υπέροχο!!! Λατρεύω τα βρύα και ο συνδυασμός άσπρο-πράσινο είναι από τους ομορφότερους που υπάρχουν.
    Τέλος η λαμπάδα...ευχαρίστως να την κρατούσα κι εγώ!!! Τέλεια η ιδέα να διακοσμηθεί με κάτι τόσο όμορφο αλλά και συνάμα πρακτικό όπως τα λαστιχάκια για τα μαλλιά!
    Πολύ ωραία και η ορτανσία αλλά και οι γυάλινες καμπανούλες!
    Καλά να είσαι και να χαρείς τις ομορφιές που ετοίμασες με τους ανθρώπους σου! Και του χρόνου.
    Τα φιλιά μου & ευχές για ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον θα αρχίσω να ασχολούμαι με τον στολισμό λαμπάδων μου φαίνεται!!!χαχαχαχα
      Η ιδέα της στιγμής, βγήκε με θετικό αποτέλεσμα και θα χαρώ περισσότερο όταν ακούσω τόσο καλά λόγια κι από την βαφτισιμιά μου!! :))
      Όσο για τις κάρτες, μ' αρέσει πολύ η συγκεκριμένη τεχνική του κολλάζ με διάφορα είδη και να τα συνδυάζω μεταξύ τους. Χαίρομαι που τα βρίσκεις σαν "μικρά έργα τέχνης"!! :))
      Θα συμφωνήσω επίσης και για τον συνδυασμό του άσπρου-πράσινου, γιατί δίνει την αίσθηση της φρεσκάδας και της δροσιάς στον χώρο!

      Καλό υπόλοιπο Κυριακής Δήμητρά μου!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Ξετρύπωσες τους θησαυρούς σου Ελένη μου για να φτιάξεις τις κάρτες και δημιούργησες άλλους θησαυρούς! Δεν μπορώ να ξεχωρίσω καμία γιατί θα τις ήθελα όλες! Η διακόσμηση η υπόλοιπη αντάξια του εξαιρετικού σου γούστου και της ικανότητας σου να συνδυάζεις πράγματα.
    Για το τέλος άφησα την λαμπάδα που κι εγώ θα την κρατούσα έτσι όπως είναι! (κοτζάμ γαιδούρα, γιαγιά θα γίνω και θέλω λαμπάδα με κοκκαλάκια) Όμως μ αρέσει τι να κάνω???!!!!
    Φιλιά και του χρόνου νασαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κατάλαβα!!!!!!!
      Εμείς δηλαδή δεν έχουμε ψυχή????????????
      Και μαμάδες, και γιαγιάδες....όλες κατά βάθος κοριτσάκια είμαστε!!!!!!!!!χαχαχαχα...και τα κοκαλάκια μας θέλουμε και τα μπιχλιμπιδάκια μας μη σου πω!!!χαχαχαχα
      Τώρα για το ότι θα γίνεις γιαγιά...Χριστινάκι μου τι ευτυχία είναι αυτή???
      Με το καλόοοοο!!!♥
      Μακάρι να ήταν όλες οι γιαγιάδες τόσο νέες και λαμπερές, τόσο δραστήριες και δημιουργικές όπως εσύ κορίτσι μου!!!!

      Φιλάκια πολλά-πολλά & σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! :))

      Διαγραφή
  6. Εξαιρετική για άλλη μια φορά η ανάρτηση σου!!ειλικρινα δεν ξέρεις τι να πρωτοσχολιασεις και τι να ξεχωρίσεις!!!οι καρτούλες ,ξεχωριστές και προσεγμένες !!η σύνθεση δε της τραπεζαρίας εντυπωσιακή και αυτο που την κάνει μοναδική ειναι τα ξεχωριστά υλικά που χρησιμοποιείς!το στεφάνι με τα βρυα αλλα και ο τρόπος που τα συνδυάζεις!!το βλέμμα μου τράβηξε η βάση της αριστερής καμπανουλας !!!!ποσο μα ποσο όμορφη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου!! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι καρτούλες μου και το στεφανάκι :))
      ...και το βλέμμα σου έπεσε σε... ξύλινο σουπλά που το χρησιμοποιώ για βάση!!!!

      Φιλιά πολλά κορίτσι μου!!
      Καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
  7. υπεροχες! η καθεμια τελεις ξεχωριστη απο την αλλη! αλλα λογω αδυναμιας, την πρωτη με τα κουμπακια παρακαλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ζήνα μου!!!
      Και εμένα αυτή μου αρέσει!! :))

      Φιλάκια & καλή Μ. Εβδομάδα να έχεις!!!

      Διαγραφή
  8. Οι κάρτες είναι από τις ωραιότερες που έχω δει (και δεν υπερβάλω!!!)
    Δεν θα μπορούσα καν να φανταστώ ότι είναι χειροποίητες!!!!
    Όσο για τη λαμπάδα, οι πιθανότητες να μην αρέσει στη βαφτιστήρα σου είναι κάτω του μηδενός!!! :))
    Καλημέρα, καλή Μεγαλοβδομάδα και του χρόνου με υγεία!!!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι!!!!!!! :))
      Η κατασκευή τους είναι διασκεδαστική και τρελαίνομαι να συνδυάζω υλικά μεταξύ τους Αλεξάνδρα μου!!
      Για την λαμπάδα... το ίδιο θέλω να πιστεύω και εγώ:))

      Την καλημέρα μου κορίτσι μου!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην της αρέσει Ελένη μου! Είναι πανέμορφη και φτιαγμένη με πολύ αγάπη!
    Οι καρτούλες σου είναι πραγματικά πανέμορφες και πολύ πρωτότυπες! Όσο για την κουνελο-οικογένεια είναι μια γλύκα και φέρνει την άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξετρελάθηκε με την λαμπάδα της Κατερίνα μου τελικά!!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι κάρτες!!!

      Φιλάκια κορίτσι μου, καλό σου βράδυ!:)

      Διαγραφή
  10. Εχω ξετρελαθεί με όλα Ελένη μου!! Και τις πανέμορφες κάρτες και το στεφάνι με τα κουνελάκια και την υπέροχη λαμπάδα!! Μπράβο!! Φοβερές οι ιδέες σου και ότι κάνεις είναι καταπληκτικό!! Πραγματικά δεν χορταίνω α τα κοιτάζω όλα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Θάλεια μου γλυκιά!!
      Η λαμπάδα ειδικά, αποθεώθηκε από την βαφτισιμιά μου και πολύ το χάρηκα!!!!!

      Φιλάκια!!:))

      Διαγραφή
  11. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλή Ανάσταση!!!
      Χαρούμενη Λαμπρή με υγεία!!

      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλή Ανάσταση!!!
      Χαρούμενη Λαμπρή με υγεία!!

      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Είναι όλα πολύ όμορφα. Πραγματικά. Και η διακόσμηση σου πολύ όμορφη. Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε πάει μόνο του το θέμα για τις κάρτες, αν έχεις και την κατάλληλη φαντασία ,Ελένη μου, προσόν που το διαθέτεις σε μείζονα βαθμό.Μου άρεσε το στεφάνι με τα άδεια σπασμένα τσόφλια των αυγών...θαρρείς και μόλις έσκασαν τα πουλάκια απ΄τ'αυγά τους και έμεινε η φωλιά τους να θυμίζει τη ζωή που μόλις γεννήθηκε.Έξοχη διακόσμηση,αλλά είπαμε ,πρέπει να το 'χεις... κι απ' ό,τι φαίνεται είναι γονίδιο από τη μαμά σου,μια και το στεφάνι είναι πανέμορφη επιλογή.Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή