Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Hoppy Easter 🐰



Το Πάσχα θέλει αβγά και κουνελάκια χαρωπά!!!
...κι όπως καταλάβατε, χατίρια δεν χαλάω :)...

...και λευκά αβγά πιτσιλωτά θα φτιάξουμε με τα χεράκια μας, αφού δύσκολα βρίσκουμε στην αγορά και μια κουνελίτσα παρέα θα 'χουμε, γιατί εκτός από κοτούλες, παπάκια και κοτοπουλάκια, Πάσχα χωρίς αυτά τα χαριτωμένα πλασματάκια, γίνεται;
Δεν γίνεται!!!!!!!
Επειδή όμως το κουνελάκι προβλέπετε να κλέψει την παράσταση (μέχρι και εγώ που το ζω καθημερινά εξεπλάγην με την φωτογένεια που έχει), ελάτε να "πλάσουμε" τα μικρά πιτσιλωτά αβγουλάκια πρώτα!


Τα υλικά:
- Ένα πακέτο λευκό πηλό μοντελισμού (στεγνώνει με τον αέρα)
- Χρώματα watercolors ή ακρυλικά
- Πινέλα
- Γυαλόχαρτο λεπτό

Με ένα μικρό κομμάτι πηλού στα χέρια μας, πλάθουμε ένα μπαλάκι και στη συνέχεια του δίνουμε το σχήμα του αβγού. Το μέγεθος των δικών μου αβγών είναι περίπου 3-3.5 εκατοστά και με ένα πακέτο των 500 γραμμαρίων, βγήκαν 28 κομμάτια.
Στη συνέχεια τα αφήνουμε να στεγνώσουν και μόλις είναι έτοιμα, τα τρίβουμε απαλά με γυαλόχαρτο για να απαλύνουμε την επιφάνεια.
 Τα βάφουμε με λευκό ακρυλικό χρώμα και τα αφήνουμε να στεγνώσουν πάλι.
(κάποια από αυτά τα έβαψα με γκριζογάλανο χρώμα σαν βάση γιατί ήθελα δύο αποχρώσεις αβγών).

Για να πετύχουμε τις πιτσιλιές στα αβγά και να μοιάζουν με αυτά των ορτυκιών, αναμειγνύουμε καφέ χρώμα με άσπρο μέχρι να πετύχουμε το χρώμα που επιθυμούμε. Βάζουμε μπόλικη μπογιά στο πινέλο και με το δάχτυλό μας σύρουμε τις τρίχες του πινέλου μας έτσι ώστε να δημιουργηθούν  οι πολυπόθητες πιτσιλιές σε ακανόνιστα σχήματα, όπως έχουν τα φυσικά.


Στα γκριζογάλανα αβγά μου οι πιτσίλες έγιναν με την ανάμειξη μπλε και μαύρου χρώματος.
Τα αφήνουμε πάλι να στεγνώσει καλά το χρώμα και σε μισή ωρίτσα είναι έτοιμα!!
Με το κόστος σχεδόν μηδαμινό, τι λέτε, δεν αξίζει τον κόπο να τα φτιάξουμε μόνες ή και με τα παιδιά μας ακόμα;


Τα έβαλα μέσα σε φωλίτσες και πριν τα στολίσω στο σαλόνι (εκεί βρίσκονται πια), σας τα παρουσιάζω για να τα θαυμάσετε μαζί με το μοντέλο, που εδώ που τα λέμε κλέβει κυριολεκτικά την παράσταση με το σκέρτσο και το νάζι της!!!!χαχαχαχα


Είναι κάτι φωτογραφίες, που νομίζεις οτι το κουνελάκι ακούει σε εντολές ή οτι ξέρει τι να κάνει σε κάθε "κλικ" της μηχανής!!


...μα δεν είναι απίθανη;;;;;;;;;;


...δεν είναι μια γλύκα;;;;


...κι όταν ξεθεώνεται το μικρό μας με το τρέξιμο και το χοροπηδητό (χρειάζεται καθημερινά μια ώρα την ημέρα τουλάχιστον έξω από το κλουβί του για να ξεπιαστεί), ξαπλώνει πάντα φαρδύ-πλατύ στο πάτωμα, όχι για πολύ, ίσα-ίσα να πάρει μια ανάσα...


...μια αγκαλιά και τα χάδια της Δημητρούλας μου και σε λίγο αρχίζει πάλι...hop, hop!!!


...οι μικρές κυρίες τα λένε...με τα μάτια!!


Εμείς θα έχουμε σίγουρα "HOPPY EASTER" φέτος!!!!!!!!:)
Εσείς;
Ελπίζω να γοητευτήκατε με τη κουνελίτσα μας και να απολαύσατε αυτή την ανάρτηση!!
...& μην ξεχάσετε να μου πείτε, τα χειροποίητα αβγά σας άρεσαν; Θα τα φτιάχνατε και εσείς;

Να έχετε μια υπέροχη και χαμογελαστή ημέρα!!
Καλό Μεγαλοβδόμαδο!!

Ε.Κ.

18 σχόλια:

  1. Πανέμορφα τα αυγουλάκια σου αλλά η κουνελίτσα είναι όλα τα λεφτά! φυσικά και έχει φωτογένεια και φυσικά κλέβει την παράσταση! (ελπίζω μόνο να μην δει την ανάρτηση η κόρη μου γιατί δεν μας σώνει τίποτα μετά, θα τρέχω να αγοράσω κουνέλι)
    Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ, Μάχη μου ελπίζω να μην άναψα φωτιές, γιατί ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει "μαμάααααα θέλω και 'γωωωωωωωωω"!!!!!!!χαχαχαχαχαχα
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα αβγουλάκια μου, αλλά το περίμενα ωστόσο οτι θα κλέψει το κουνέλι την παράσταση!!:))

      Την καλημέρα μου & φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Νομιζω Ελενη μου,οτι έκανες παλι την διαφορά....ναι το εννοώ είσαι ευρηματικό άτομο με ταλέντο...οφείλω να πω οτι ολά είναι πολύ ωραία,απο το χαριτωμένο κουνελάκι μέχρι τα αυγουλακια. εύχομαι καλη και χαρούμενη Ανάσταση σ'ολους σας...φιλακια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου γλυκό!!
      Τόσες μέρες, δεν λέγαμε ότι δεν βρίσκουμε λευκά αβγά για την διακόσμησή μας; Ορίστε λοιπόν!!! Τα είχαμε στο σπίτι μας και δεν το ξέραμε!!!;)

      Φιλάκια πολλά & καλή Ανάσταση!!!!

      Διαγραφή
  3. Σαν αληθινά μοιάζουν τα αυγουλάκια,υπέροχα!!!!!!!!!!!!
    Καλή Ανάσταση!!!! Καλό Πάσχα!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σι καλά Ρενάκι μου, χαίρομαι που σου αρέσουν!!
      Καλή Ανάσταση & χαρούμενο Πάσχα να έχεις!!

      Καλή σου μέρα και φιλάκια πολλά!!:))*

      Διαγραφή
  4. Τι πλάσματακι είναι αυτό Θεέ μου, συγνώμη Ελένη αλλά χάζεψα λέμε... το tutorial ούτε που το τσέκαρα.. πρώτα είδα τις φωτογραφίες με το αστέρι 10 φορές και μετά διάβασα!!!! Μπράβο για τα πανέμορφα αυγουλακια, και σε ευχαριστώ που μου έφτιαξες τη μέρα με τον κούκλο από πάνω!!!!! Καλή Ανάσταση εύχομαι ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου έφτιαξα την μέρα και....σε συγχωρώ!!!!!χαχαχαχαχαχα
      Πως να μην "χαζέψεις" με ένα τέτοιο κουκλί & μάλιστα με τέτοιες πόζες;;;;χαχα

      Να 'σαι καλά Ίριδά μου!!
      Καλή Ανάσταση σας εύχομαι!!
      Φιλάκια :)*

      Διαγραφή
  5. Αααα βρε Ελένη με έβαλες σε μεγάλο δίλημμα! δεν ξέρω ποιο και τι μ΄αρέσει περισσότερο.

    Τα αυγά ορτυκιού έγιναν ολόϊδια με τα αληθινά κι αυτό το μπλε με το μαύρο γράφει τόσο όμορφα στις υπέροχες φωτογραφίες σου!
    Η δε κουνελίτσα είναι απλώς ΣΤΑΡ!

    Φιλιά και καλό Πάσχα...
    αν και θα έπρεπε να ευχόμαστε κάτι σε Χριστουγεννιάτικο... γγγκκκρρρρ :)

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα καιρός Πασχαλιάτικος είναι αυτός; Έχω ανάψει το τζάκι και νομίζω οτι θα σκάσει μύτη ο Άγιος Βασίλης!!!!!χαχαχαχαχα

      Η σταρ μου και εγώ, σε ευχαριστούμε για τα γλυκά σου λόγια Ζαμπία μου!!!!

      Καλή Ανάσταση & καλό Πάσχα σου εύχομαι!!
      Φιλιά :)**

      Διαγραφή
  6. Το έκανες πάλι το θαύμα σου Ελένη μου! Από τη μια τα πήλινα αυγουλάκια σου κι από την άλλη αυτή η φατσούλα που πρωταγωνιστεί! Happy Hoppy Easter γλυκιά μου και ότι επιθυμείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Χριστινάκι μου!!!
    Χαρούμενο Πάσχα σου εύχομαι με τη σειρά μου και να περάσετε όμορφες οικογενειακές στιγμές!!!!

    Φιλιά πολλά και είθε η Ανάσταση του Κυρίου, να αναστήσει ότι επιθυμούν οι καρδιές μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα τα αυγουλάκια σου Ελένη μου αλλά "δυστυχώς" παίρνουν 2η θέση μπροστά στην πανέμορφη κουνελίνα σου!!! Πως να συναγωνιστούν τέτοια χάρη και τέτοια φωτογένεια;;; Τόσο γούτσου γούτσου φατσούλα;;;;
    Καλά να είστε να την χαίρεστε και να σάς χαίρεται για πολλά πολλά χαρούμενα Πάσχα!!!
    Σμουτς σε σένα αλλά και στην σταρ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες η φατσούλα τι γλύκα είναι;
      Χαλάλι της η πρώτη θέση!!χαχαχαχα

      Θα της δώσω φιλιά πολλά και θα της πω πως έχει μια θαυμάστρια ακόμα η...σταρ!!!!!:)
      Φιλάκια Δήμητρα!!

      Διαγραφή
  9. Γοητεύτηκα Ελένη μου και από τα απίθανα αυγουλάκια σου που μοιάζουν με αληθινά, αλλά και από την πανέμορφη κουνελίτσα σου!!! Είναι μια γλύκα!! Πολλά φιλάκια σε όλους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε....όλοι!!!!!χαχαχαχα

      Φιλάκια κορίτσια μου!!!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχα τα αυγουλάκια σου Ελένη! Σίγουρα θα το επιχειρήσω του χρόνου! Η πανέμορφη κουνελίτσα όντως κόντεψε να κλέψει την παράσταση! Είναι μία σταρ! Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα φτιάξεις Κατερίνα μου!! Είναι πανεύκολα!!

      Ευτυχώς για εσένα "κόντεψε", γιατί για όλους τους υπόλοιπους ήταν η μία και μοναδική σταρ η κουνελίτσα μας!!!!!!χαχαχαχα

      Καλή Ανάσταση!!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!!!

      Διαγραφή